رسیدگی به شکایات و گزارشات واصله در شعب بدوی

شناسه خدمت 12031070100

با توسعه روزافزونی که در محصولات حوزه فتا وجود دارد و با عنایت به این نکته که در تمامی زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهم کشور بصورت کاملا گسترده از این محصولات استفاده می‌شود، امنیت محصولات مذکور در امنیت سازمان‌ها و به تبع آن کل کشور بسیار حائز اهمیت می‌باشد. لذا وجود تهدیدات در فضای تولید و تبادل اطلاعات، ارزیابی امنیتی محصولات مورد استفاده در این حوزه را امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر می‌سازد. بدیهی است که استفاده از محصولات امن منجر به ارتقای امنیت شبکه ملی خواهد شد و از خسارات احتمالی ناشی از بکارگیری محصولات ناامن پیشگیری خواهد شد. در این راستا تایید صحت عملکرد محصولات توسط مراجع بالادستی که همان مرکز مدیریت راهبردی افتا و سازمان فناوری اطلاعات هستند صورت می‌گیرد.

شناسه خدمت

عنوان خدمت کلان رسیدگی به شکایات و گزارشات واصله
عنوان زیر خدمت رسیدگی به شکایات و گزارشات واصله در شعب بدوی
نحوه ارائه زیرخدمت الکترونیکی
راهنمای استفاده از زیرخدمت لینک راهنمای پی دی اف      لینک راهنمای مالتی مدیا
اطلاعات تکمیلی زیرخدمت (شناسنامه زیرخدمت) https://khadamat.mardom.ir/Service/Details?ServiceId=12031070100
لینک صفحه دریافت خدمت سامانه میز خدمت الکترونیک
FAQ سوالات متداول
SLA بیانیه سطح خدمات  
شماره تماس و نام واحد پاسخگوی زیرخدمت شماره تماس 135

فرآیندها

نمودار جریان پرونده های خاص

نمودار جریان رسیدگی در شعب تجدید نظر

نمودار جریان پرونده های تجدید نظر

شرایط خدمت

1- التزام به قوانین جمهوری اسلامی

2- ذیربط بودن شخص ثبت نام کننده

3- داشتن مدارک و مستندات کافی

4- داشتن شماره تلفن همراه بنام شخص ثبت نام کننده

5- داشتن حداقل 18 سال سن

 مدارک خدمت :

مدارک و مستندات مرتبط با درخواست